Heropenen gerenoveerd en uitgebreid museum door inzet van on- en offline marketing en communicatie. Bepalen (content) strategie en kernboodschappen. Betrekken van de stad bij de heropening. Organiseren free publicity. Gebruik van influencers voor bekendheid van de collectie en het gebouw. Begeleiden ingehuurde projectleiders voor deeloplossingen. Marketing en communicatie rondom Jonge Rembrandt-tentoonstelling. Organiseren nieuwsbrief, beheren sociale media en begeleiden en organiseren persbijeenkomsten.
Geldstromen door de school
Persbericht, perslijst en endossement op video opgenomen
Welkom thuis
Brainstormsessies
Nieuw Roomburgpark
Voor dit burgerinitiatief de communicatie, website, webcare, social media verzorgd, met als doel; steunbetuigingen en aandacht bij de politiek.
Festival Groeneveld
Voor dit klassieke muziekfestival de publiciteit verzorgd.
Podium Pitch
Samen met journalist en schrijfster Yaël Vinckx Podium Pitch (culturele talkshow) opgezet en georganiseerd.